Συχνές ερωτήσεις
ΣΤΟΙΧΗΜΑLIVE

FAQ

Όροι και Προϋποθέσεις

Κατά τη διαδικασία εγγραφής, είναι υποχρεωτική η ανάγνωση και αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων που διέπουν την πρόσβαση στην Ιστοσελίδα ή με την χρήση οποιουδήποτε μέρους του ή των υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω αυτού.

Εάν δεν συμφωνήσετε με όλους ανεξαιρέτως τους όρους, τότε δεν θα σας επιτραπεί η πρόσβαση στην Ιστοσελίδα και στο σύνολο των υπηρεσιών της.

Ναι. Η ΟΠΑΠ Α.Ε., κατά την κρίση της, δύναται, ανά πάσα στιγμή, να τροποποιήσει ή να αντικαταστήσει τους Όρους και Προϋποθέσεις έπειτα όμως από προηγούμενη ενημέρωση μέσω σχετικής ανάρτησης στην Ιστοσελίδα. Είστε υποχρεωμένοι να είστε ενήμεροι και εξοικειωμένοι με τους εκάστοτε ισχύοντες Όρους και την Πολιτική Απορρήτου, ελέγχοντας σε τακτά χρονικά διαστήματα για πιθανές τροποποιήσεις σε αυτούς ώστε να είστε βέβαιοι ότι συμφωνείτε μαζί τους. Η συνέχιση της εκ μέρους σας χρήσης της Ιστοσελίδας ή οποιουδήποτε μέρους αυτής μετά από τυχόν τροποποιήσεις των Όρων και της Πολιτικής Απορρήτου θεωρείται ότι αποτελεί αποδοχή εκ μέρους σας των τροποποιήσεων.

Χρήση της Ιστοσελίδας

Όχι. Η χρήση της Ιστοσελίδας και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτήν είναι μόνο για προσωπική σας χρήση.

Εγγραφή και Χρήση Λογαριασμού

Τώρα μπορείτε εύκολα και γρήγορα να ανοίξετε λογαριασμό στο Pamestoixima.gr. Απλά ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1: Στην αρχική σελίδα επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ»

Βήμα 2: Θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία με το σύμβολο (*).

Επίσης, θα πρέπει να δηλώσετε ότι δεν έχετε αυτό-αποκλειστεί, ότι αποδέχεστε τους όρους και προϋποθέσεις καθώς και αν συναινείτε στην λήψη επικοινωνιακού υλικού.

Βήμα 3: Με το που ολοκληρώσετε τη διαδικασία επιλέξτε «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ».

Άμεσα στο προσωπικό σας ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) θα σας σταλεί μήνυμα ώστε να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας.

Βήμα 4: Ακολουθήστε τις οδηγίες στο email που έχετε λάβει, κλικάρετε στο σύνδεσµο και ο λογαριασµός σας θα ενεργοποιηθεί.

Σημείωση: Ο λογαριασμός σας είναι προσωρινός και θα πρέπει να τον ταυτοποιήσετε μέσα σε 30 ημέρες (από την ημέρα εγγραφής).

Όχι. Δικαίωμα χρήσης της Ιστοσελίδας έχουν μόνον άτομα που είναι άνω των 21 ετών.

Όχι. Δικαίωμα συμμετοχής στην Ιστοσελίδα έχουν μόνον άτομα που επιχειρούν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την Ελληνική Επικράτεια.

Όχι. Ο κάθε Παίχτης επιτρέπεται να έχει μόνον ένα λογαριασμό.

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον Κωδικό Πρόσβασής σας (password) μπορείτε να επιλέξετε ΣΥΝΔΕΣΗ από την αρχική σελίδα και μετά «Ξέχασα τον κωδικό μου». Ακολουθήστε τις οδηγίες ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο support@opap.gr και στο 18280*.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail. Επιβεβαιώστε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε καταχωρήσει στο Pamestoixima.gr είναι σε ισχύ.

Για να ανοίξετε τον δικό σας λογαριασμό αρκούν μόνο μερικά λεπτά. Για λόγους ασφαλείας και βάσει της πολιτικής Υπεύθυνου Παιχνιδιού της ΟΠΑΠ Α.Ε. θα χρειαστεί να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας, την ηλικία σας, την διεύθυνσή σας και τον αριθμό δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου και τέλος μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Μόλις καταχωρήσετε τα παραπάνω στοιχεία θα σταλεί στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση ένα e-mail το οποίο θα περιέχει τον προσωπικό σας σύνδεσμο ενεργοποίησης του λογαριασμού σας.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα σας ζητήσει να παράσχετε τα απαραίτητα έγγραφα τεκμηρίωσης των ανωτέρω προκειμένου να επαληθευτούν. Το εύρος της τεκμηρίωσης θα καθορίζεται αποκλειστικά από την ΟΠΑΠ Α.Ε., βάσει ανάλυσης κινδύνου, έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι ότι είστε το πρόσωπο το οποίο ισχυρίζεστε ότι είστε. Η διαδικασία επαλήθευσης της ταυτότητας θα πραγματοποιείται όταν η ΟΠΑΠ Α.Ε. καταρτίζει την πελατειακή σχέση και πριν από την πραγματοποίηση της πρώτης απόδοσης τυχόν κέρδους σε Παίχτη.

Για την ασφάλεια του λογαριασμού σας θα πρέπει να μην αποκαλύψετε το όνομα χρήστη, καθώς επίσης και τον Κωδικό Πρόσβασης σε κανέναν.

Για την διευθέτηση ορισμένων ανοιχτών στοιχημάτων ενδέχεται να χρειαστεί να παρέλθουν έως και 72 ώρες. Μόλις διευθετηθούν, ως κερδισμένα, τότε θα ανανεωθεί και το υπόλοιπο του λογαριασμού σας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Μπορείτε να τοποθετήσετε ένα στοίχηµα ακολουθώντας τα παρακάτω βήµατα:

Βήµα 1: Επιλέγετε το αγαπηµένο σας άθληµα (από το αριστερό μενού/ΑΘΛΗΜΑΤΑ Α-Ω). Τα πιο δηµοφιλή live παιχνίδια καθώς και όλα τα διαθέσιµα πρωταθλήµατα και διοργανώσεις θα εµφανιστούν στο κέντρο της οθόνης σας.

Εναλλακτικά µπορείτε να διαλέξετε µία από τις κορυφαίες αγαπηµένες σας διοργανώσεις από το αριστερό µενού (Δημοφιλή). Επιλέγοντας µία από αυτές όλα τα διαθέσιµα γεγονότα θα εµφανιστούν στο κέντρο της οθόνης σας.

Επίσης, μπορείτε να δείτε και τα ειδικά στοιχήµατα/αγορές που αφορούν τον κάθε αγώνα επιλέγοντας τον αριθµό δεξιά σε κάθε αγώνα.

Βήµα 2: Όταν κάνετε µια στοιχηµατική επιλογή αµέσως αυτή θα µεταφερθεί στο δελτίο σας (δεξί µέρος). Στο πάνω µέρος του δελτίου µπορείτε να δείτε όλα τα ανοιχτά στοιχήµατά σας καθώς και τα Cashout σας.

Βήµα 3: Συµπληρώστε το ποσό που επιθυμείτε να στοιχηµατίσετε και κάντε κλικ στο «Στοιχηματίστε». Τοποθετώντας το ποσό, στο κάτω µέρος του δελτίου θα εµφανιστούν και τα πιθανά κέρδη σας.

Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία θα εµφανιστεί η ένδειξη ότι το στοίχηµά σας τοποθετήθηκε επιτυχώς καθώς και ο µοναδικός κωδικός στοιχήµατος. Τέλος, έχετε τη δυνατότητα να διατηρήσετε τις στοιχηµατικές σας επιλογές στο δελτίο για κάποιο άλλο στοίχημα.

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ (ΠΑΡΟΛΙ)

Βήµα 1: Επιλέγετε το αγαπηµένο σας άθληµα ή διοργάνωση και όλα τα διαθέσιµα πρωταθλήµατα / αγορές θα εµφανιστούν.

Βήµα 2: Αφού κάνετε µια στοιχηµατική επιλογή αυτή θα μεταφερθεί στο δελτίο σας. Κάθε νέα στοιχηµατική επιλογή, θα προστίθεται στο δελτίο σας.

Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές σας η συνολική απόδοση του παρολί σας θα εµφανιστεί στο κάτω µέρος.

Βήµα 3: Συµπληρώστε το ποσό που θέλετε να στοιχηµατίσετε (θα µετατραπεί σε πολλαπλάσιο του €0,25) & επιλέξτε «Στοιχηματίστε».

Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία θα εµφανιστεί η ένδειξη ότι το στοίχηµά σας τοποθετήθηκε επιτυχώς, ο µοναδικός κωδικός στοιχήµατος και η δυνατότητα να διατηρήσετε τις στοιχηµατικές σας επιλογές στο δελτίο για κάποιο άλλο στοίχηµα (όπως πριν).

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ (ΣΥΣΤΗΜΑ)

Βήµα 1: Επιλέξτε το αγαπηµένο σας άθληµα ή διοργάνωση και όλα τα διαθέσιµα πρωταθλήµατα / αγορές θα εµφανιστούν.

Βήµα 2: Κάνετε µια στοιχηµατική επιλογή και αρχίστε να δηµιουργείτε το δελτίο σας. Κάθε νέα στοιχηµατική επιλογή, θα προστίθεται στο δελτίο σας.

Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές σας η συνολική απόδοση του παρολί σου θα εµφανιστεί στο κάτω µέρος.

Βήµα 3: Επιλέξτε το σύστημα που θέλετε να παίξετε. Ανάλογα με τον αριθμό των αγώνων μπορείτε να βρείτε πολλές επιλογές (π.χ. δυάδες, παρολί, μονά κτλ.)

Βήµα 4: Συµπληρώστε το ποσό που θέλετε να στοιχηµατίσετε (θα µετατραπεί σε πολλαπλάσιο του €0,25) και επιλέξτε «Στοιχηµατίστε» (submit). Μπορείτε να τοποθετήσετε διαφορετικό ποσό ανά σύστηµα/αγώνα. Το τελικό ποσό στοιχηµατισµού θα εµφανιστεί στο κάτω µέρος.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Μπορείτε να δηµιουργήσετε στήλη που περιλαµβάνει έως και 15 γεγονότα µέσω του δελτίου σας.
  • Κάθε στήλη µπορεί να περιλαµβάνει διαφορετικά στοιχήµατα για γεγονότα από διαφορετικά αθλήµατα (εφόσον προσφέρονται), ωστόσο δεν επιτρέπεται να συνδυαστούν στην ίδια στήλη στοιχήµατα για το ίδιο γεγονός, εκτός εάν αλλιώς αναφέρεται.
  • Όλες οι αγορές µπορούν να παιχτούν και µόνες τους (δεν χρειάζεται να συνδυαστούν µε κάτι άλλο).
  • Μία απλή στήλη κοστίζει €0,25. Το ποσό στοιχηµατισµού σας, αυτόµατα θα µετατραπεί σε πολλαπλάσιο του 0,25 (π.χ.: ποντάροντας €0,40 αυτόµατα θα µετατραπεί σε €0,25).
  • Μόλις τοποθετήσετε ένα στοίχηµα αυτό θα εµφανίζεται στην κατηγορία «Ανοιχτά». Αν υπάρχει διαθέσιµο cash out για αυτό το στοίχηµα θα φανεί στην κατηγορία «Cash out» στο πάνω µέρος του δελτίου σας.
  • Μπορείτε να συνδυάσετε live και pregame γεγονότα.

Κλείσιμο Λογαριασμού

Ναι. Έχετε το δικαίωμα να κλείσετε τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή, υπό τον όρο ότι δεν υπάρχουν εκκρεμή χρέη.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ΟΠΑΠ Α.Ε. και μόλις επαληθευθεί η ταυτότητά σας, ο λογαριασμός σας θα κλείσει αμέσως υπό την προϋπόθεση ότι τηρείται ο παραπάνω όρος.

Το ποσοστό των νόμιμων κρατήσεων, επί του αχρησιμοποίητου διαθέσιμου υπολοίπου ενός παίκτη, είναι 4.5%. Αυτό το ποσοστό εξαρτάται από λοιπές επιβαρύνσεις που καλείται η εταιρία να πληρώσει σε τρίτους (τράπεζες, συνεργάτες κ.τ.λ.) κατά την κατάθεση χρημάτων στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι του παίχτη.

Ναι. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. μπορεί να αναστείλει τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίχτη εάν υπάρχουν υποψίες ότι ο τελευταίος έχει αποκτήσει κέρδη παράνομα ή έχει παραβιάσει τις διατάξεις του νόμου ή τους όρους που σχετίζονται με τον ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίχτη.

Συναλλαγές

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε κατάθεση στο λογαριασμό σας με 5 τρόπους:

  1. Σε οποιοδήποτε πρακτορείο ΟΠΑΠ σύμφωνα με τους όρους της Σύμβασης Προσχώρησης.
  2. Άμεσα με χρεωστική (debit card), πιστωτική κάρτα (credit card) ή προπληρωμένη κάρτα (prepaid card). Δεχόμαστε κάρτες Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας, Eurobank και Τράπεζας Πειραιώς. Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 5 ευρώ ενώ για την συναλλαγή σας δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση από την ΟΠΑΠ Α.Ε.
  3. Με τραπεζική κατάθεση και άμεση χρέωση του λογαριασμού σας μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει η τράπεζάς σας (WEB Banking, Phone Banking, Υποκαταστήματα της Τράπεζας). Στις παραπάνω συναλλαγές δεν υπάρχει ελάχιστο όριο κατάθεσης.
  4. Μέσω της Paysafecard, μπορείτε να κάνετε κατάθεση στο λογαριασμό σας στο Pamestoixima.gr. Η διαδικασία είναι απλή: Αφού έχετε συνδεθεί στον Pamestoixima.gr λογαριασμό σας, κάνετε κλικ στο "Κατάθεση" και επιλέγετε Paysafecard από τους τρόπους πληρωμής, εισάγετε το ποσό που επιθυμείτε και κάνετε κλικ στο κουμπί "Επόμενο". Στη συνέχεια θα μεταφερθείτε στο περιβάλλον πληρωμών της Paysafecard όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία του My Paysafecard λογαριασμού σας και να επιβεβαιώσετε την πληρωμή. Μόλις αυτή ολοκληρωθεί, το ποσό θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας.

    Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 10 ευρώ ενώ για την συναλλαγή σας δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση από την ΟΠΑΠ Α.Ε.

    Σημείωση: Το μέγιστο ποσό, το οποίο μπορείτε να μεταφέρετε εξαρτάται από το όριο που έχετε θέσει στα «όρια παιχνιδιού».

    Σημαντική ενημέρωση: Από τις 23 Μαρτίου 2017, όλες οι καταθέσεις με Paysafecard πρέπει να γίνονται μέσω ενός προσωπικού, ονομαστικού My Paysafecard λογαριασμού. Για ν' ανοίξετε έναν Μy Paysafecard λογαριασμό μπορείτε να επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο πατώντας www.paysafecard.com/el-gr.

  5. To Skrill είναι ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) που σας επιτρέπει να μεταφέρετε χρήματα, από και προς τον λογαριασμό σας στο Pamestoixima.gr γρήγορα και με ασφάλεια. Πλέον μπορείτε εύκολα και άμεσα να καταθέσετε χρησιμοποιώντας τον προσωπικό Skrill λογαριασμό σας. Απλά εισάγετε το ποσό που θέλετε να καταθέσετε και το προσωπικό e-mail που έχετε χρησιμοποιήσει κατά τη δημιουργία του Skrill λογαριασμού σας. Απευθείας και για λόγους ασφαλείας του λογαριασμού σας, θα μεταφερθείτε στο περιβάλλον της Skrill ώστε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή. Οι καταθέσεις είναι άμεσες και δεν υπάρχουν επιπλέον έξοδα συναλλαγής από την ΟΠΑΠ Α.Ε.

    Το ελάχιστο όριο κατάθεσης είναι τα €5.

    Σημείωση: Σε περίπτωση που έχετε κάνει κατάθεση με κάρτα εκτός Visa ή Mastercard, η κάρτα αυτή δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάληψη.

Το μέγιστο ποσό, το οποίο μπορείτε να καταθέσετε εξαρτάται από το όριο που έχετε θέσει στα «όρια παιχνιδιού».

Ανάληψη με IBAN

Για να κάνεις ανάληψη, θα πρέπει πρώτα να έχεις ταυτοποιήσει το ΙΒΑΝ και τον λογαριασμό σου. Κατά την ανάληψη τα χρήματα θα κατατίθενται σε τραπεζικό λογαριασμό IBAN, τον οποίο εσύ έχεις επιλέξει και μπορείς να αλλάξεις όποτε και αν θελήσεις.

Ανάληψη μέσω κάρτας (Δεκτές κάρτες: Visa / Mastercard)

Για να κάνεις ανάληψη μέσω κάρτας, θα πρέπει πρώτα να έχεις πραγματοποιήσει μια οποιαδήποτε κατάθεση με την κάρτα αυτή και αφού πρώτα έχεις ταυτοποιήσει τα στοιχεία της.

Σημείωση: Για την ταυτοποίηση των στοιχείων της κάρτα σου, θα χρειαστεί να ανεβάσεις φωτοαντίγραφο, στο οποίο θα φαίνονται μόνο τα πρώτα 6 και τα 4 τελευταία ψηφία, καθώς και η ημερομηνία λήξης και το ονοματεπώνυμο κατόχου. Δεν θα γίνονται δεκτά αντίγραφα καρτών που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Το ελάχιστο ποσό ανάληψης είναι τα €30.

Ανάληψη μέσω Skrill

Για να κάνεις ανάληψη μέσω SKRILL, θα πρέπει πρώτα να έχεις ταυτοποιήσει τον ηλεκτρονικό σου λογαριασμό. Στη συνέχεια και αφότου αιτηθείς την ανάληψη μέσω Skrill, η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα διερευνήσει ότι ο Skrill λογαριασμός που έχεις δηλώσει ανήκει σε εσένα, έτσι ώστε να προχωρήσει στην έγκριση της ανάληψης.

Σημείωση: Για αιτήματα ανάληψης άνω των 100€ θα πρέπει να έχεις ταυτοποιήσει και το IBAN σου.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ικανοποιεί τα αιτήματά για Ανάληψη με την επιθυμητή μέθοδο της επιλογής. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, για λόγους ασφαλείας και ύστερα από έγκαιρη ενημέρωσή σου, διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή επ’ αόριστον το δικαίωμα χρήσης μίας ή περισσοτέρων Μεθόδων Ανάληψης από έναν παικτικό λογαριασμό.

Σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις, το ελάχιστο ποσό που μπορείτε να στοιχηματίσετε είναι 0,25 ευρώ. Το μέγιστο ποσό στοιχηματισμού ανά παιχνίδι ή συνδυασμό ή συνδυασμούς στοιχημάτων ορίζεται το ισόποσο της αξίας 20.000 στηλών. Το ποσό στοιχηματισμού είναι υποχρεωτικά πολλαπλάσιο των 0,25 ευρώ. Τα ποσά στοιχηματισμού στρογγυλοποιούνται αυτόματα στο κοντινότερο ποσό.

Βάση του νόμου 4141/2013 (δημοσίευση ΦΕΚ Α’81) τα καθαρά κέρδη των Παιχτών μας υπόκεινται στην ακόλουθη φορολογική κλίμακα ανά στήλη:

  • Αφορολόγητο (Φόρος 0%) : Καθαρά κέρδη στήλης έως 100 ευρώ
  • Φόρος 15%: Καθαρά κέρδη στήλης από 100,01 έως 500 ευρώ (Ο φόρος επιβαρύνει τα κέρδη που υπερβαίνουν τα 100 ευρώ ανά στήλη)
  • Φόρος 20%: Καθαρά κέρδη στήλης από 500,01 ευρώ και άνω (Ο φόρος επιβαρύνει τα κέρδη που υπερβαίνουν τα 500,01 ευρώ ανά στήλη)
Σημείωση: Η αξία στήλης στην ΟΠΑΠ Α.Ε. είναι 0,25 ευρώ.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε., διατηρεί το δικαίωμα να δημιουργεί και να υλοποιεί προωθητικές ενέργειες, βάσει του επιτρεπόμενου νόμου N.4002/2011. Οι προωθητικές αυτές ενέργειες είναι πιθανόν να αλλάζουν σε τακτά χρονικά διαστήματα. Για αναλυτικές πληροφορίες των προωθητικών ενεργειών θα ενημερώνεστε μέσω της Ιστοσελίδας.

Όχι. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. δεν χρεώνει τις καταθέσεις ή/και τις αναλήψεις. Οποιαδήποτε κόστη συναλλαγών, απορρέουν από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που χρησιμοποιείτε για να καταθέσετε ή να αποσύρετε χρήματα από τον λογαριασμό σας. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. ενδέχεται να χρεώσει τις συναλλαγές σας μόνο σε περίπτωση κατάχρησης του λογαριασμού και σε κάθε περίπτωση όπως περιγράφεται στη "ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗΣ"

Ταυτοποίηση

Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Ε.Ε.Ε.Π. (ΦΕΚ 3162 / 25.11.2014), για να διασφαλίσετε ότι o λογαριασμός σας θα παραμείνει σε ισχύ και να συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του λογαριασμού σας, είμαστε υποχρεωμένοι να επαληθεύσουμε τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού σας.

Μπορείτε να ταυτοποιήσετε τον λογαριασμό σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Στα καταστήματα ΟΠΑΠ

    Ολοκληρώστε άμεσα τη διαδικασία ταυτοποίησης σε οποιοδήποτε κατάστημα ΟΠΑΠ, επιδεικνύοντας την αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό σας και τον 9ψήφιο "USER ID" που βρίσκεται στην ενότητα «Προφίλ» μετά την επιτυχημένη σύνδεση στον online λογαριασμό σας.

  2. Πραγματοποιώντας σύνδεση στον online λογαριασμό σας:

    Μεταβείτε στην ενότητα «Λογαριασμός» και επιλέξτε «Προφίλ» στα δεξιά της σελίδας. Στη συνέχεια επιλέξτε «Ταυτοποίηση Λογαριασμού» και ακολουθήστε μία από τις παρακάτω μεθόδους ταυτοποίησης:

    1. Μέσω ΙΒΑΝ και Ταυτότητα ή Διαβατήριο.
      • «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας και
      • Εισάγετε και αποθηκεύστε το ΙΒΑΝ του τραπεζικού σας λογαριασμού.

      Σημείωση: Για την επιβεβαίωση του IBAN λογαριασμού σας, βεβαιωθείτε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία (Όνομα, Επίθετο και Όνομα Πατρός) αντιστοιχούν με αυτά που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στα online παιχνίδια του ΟΠΑΠ.

    2. Μέσω Λογαριασμού Κοινής Ωφέλειας (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.) ή Λογαριασμού τηλεφωνίας ή Υπεύθυνης Δήλωσης και Ταυτότητα ή Διαβατήριο.
      • «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας και
      • «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο ενός πρόσφατου (με ημερομηνία έκδοσης εντός του τελευταίου τριμήνου) Λογαριασμού Κοινής Ωφέλειας (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.), στον οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνσή σας ή λογαριασμού τηλεφωνίας στον οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο.
      • Εφόσον λάβουμε τα παραπάνω έγγραφα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιβεβαίωση των στοιχείων σας.

      Σε περίπτωση που δεν έχετε Λογαριασμό Κοινής Ωφέλειας στο όνομά σας, μπορείτε να καταθέσετε μία Υπεύθυνη Δήλωση (διαθέσιμη εδώ) με συμπληρωμένα τα προσωπικά στοιχεία σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να θεωρήσετε το γνήσιο της υπογραφής σας σε οποιαδήποτε διοικητική αρχή (π.χ. Αστυνομικό τμήμα, ΚΕΠ κτλ) και να «ανεβάσετε» την Υπεύθυνη Δήλωση στην ενότητα «Ταυτοποίηση Λογαριασμού» στο online λογαριασμό σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία ταυτοποίησης μπορείτε να επικοινωνήστε στο email verification@opap.gr ή με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της ΟΠΑΠ στο 18280*.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που περάσει το διάστημα των 30 ημερών, από τη δημιουργία του λογαριασμού και δεν έχετε πραγματοποιήσει τη διαδικασία ταυτοποίησης, τότε ο λογαριασμός θα κλειδωθεί και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της ΟΠΑΠ στο 18280* ή αποστέλλοντας τα απαραίτητα έγγραφα στο email verification@opap.gr για την ενεργοποίησή του.

Βεβαίωση κέρδους τυχερών παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω ηλεκτρονικού λογαριασμού

H ΟΠΑΠ Α.Ε. χορηγεί Βεβαίωση Κέρδους/Φορολογική Βεβαίωση μετά από ηλεκτρονικό αίτημα του Παίκτη, με βάση το σύνολο της παικτικής δραστηριότητάς του κατά την οικονομική χρήση που αφορά η βεβαίωση, όπως αυτή προκύπτει από τον ηλεκτρονικό λογαριασμό του Παίκτη με την προϋπόθεση ότι, το συνολικό μικτό κέρδος αφαιρούμενου του συνολικού ποσού στοιχηματισμού είναι θετικό. Πιο συγκεκριμένα αφού έχετε συνδεθεί στον λογαριασμό σας επιλέξτε:

"Προφίλ" και στη συνέχεια "Περισσότερα" από την αριστερή μπάρα επιλογών.

Επιλέγοντας «Βεβαίωση Κέρδους» θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε το ΑΦΜ σας.

Στη συνέχεια εισάγετε τη διεύθυνσή σας, την πόλη και τον ΤΚ σας.

Τέλος, ανεβάστε αντίγραφο του τελευταίου εκκαθαριστικού σας σημειώματος και επιλέξτε «Αποστολή».

Η αίτηση υποβάλλεται έως τις 31/10/2019 μέσω του www.pamestoixima.gr.

Οι Παίκτες που έχουν καταθέσει ηλεκτρονικό αίτημα, θα ενημερωθούν από την ΟΠΑΠ A.E. μέσω email και τηλεφώνου για την κατάσταση του αιτήματός τους και τις απαιτούμενες ενέργειες.

Υπεύθυνο Παιχνίδι

Ναι. Στον ΟΠΑΠ, παίρνουμε στα σοβαρά το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Στόχος μας είναι να προστατέψουμε τους παίκτες μας από την υπέρμετρη συμμετοχή στα παιχνίδια τύχης. Πιστεύουμε ότι πάντα είσαι «κερδισμένος» όταν παίζεις μέσα στα όρια. Για αυτό, σας ενθαρρύνουμε, πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι, να ορίσετε τα όρια εντός των οποίων θα συμμετέχετε στο «Πάμε Στοίχημα» θέτοντας το μέγιστο ποσό κατάθεσης ανά ημέρα, εβδομάδα και μήνα ή/ και ορίζοντας το μέγιστο όριο συμμετοχής. Αν πάλι αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να ελέγξετε την παικτική σας συμπεριφορά ή παίζετε περισσότερο από όσο αντέχετε, θα μπορούσατε με κάνετε ένα διάλειμμα από το παιχνίδι σας επιλέγοντας τον οικειοθελή αυτοαποκλεισμό.

Εάν πιστεύετε ότι εσείς ο ίδιος, ένας φίλος ή συγγενής σας έχει πρόβλημα υπέρμετρης ενασχόλησης με τα παιχνίδια, μη διστάσετε να καλέσετε τη γραμμή στήριξης 1114, την οποία δημιούργησε ο ΟΠΑΠ σε συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Η γραμμή στήριξης λειτουργεί με πλήρη εμπιστευτικότητα από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00-21:00) με πλήρως καταρτισμένο προσωπικό, το οποίο συμπεριλαμβάνει κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους. Οι υπηρεσίες ενημέρωσης και υποστήριξης παρέχονται και μέσω email στο 1114a@kethea-alfa.gr.

Παράπονα

Μπορείτε να αποστείλετε τυχόν παράπονα σας σχετικά με τη χρήση της Ιστοσελίδας επικοινωνώντας με την ΟΠΑΠ Α.Ε. στο complaints@pamestoixima.gr και στο 18280*.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία ο Παίχτης πρέπει να στείλει ένα e-mail στη διεύθυνση: complaints@pamestoixima.gr.

Στο e-mail ο Παίχτης πρέπει να αναγράψει τα παρακάτω στοιχεία:

  • User ID
  • Username
  • Προσωπικές πληροφορίες, όπως:
    • Όνομα
    • Επώνυμο
    • Πατρώνυμο
    • Ημερομηνία γέννησης
    • Διεύθυνση
    • Ιθαγένεια
    • E-mail
    • Αριθμός τηλεφώνου
  • Σχετικές πληροφορίες:
    • Κατηγορία παραπόνου (π.χ.: τεχνικό πρόβλημα, κτλ.)
    • Ημερομηνία που αντιμετωπίσατε το θέμα
    • Αίτημα Παίχτη (π.χ.: επιστροφή χρημάτων, κτλ.)

Εάν οι πληροφορίες δεν είναι επαρκείς, τότε η ΟΠΑΠ Α.Ε. μπορεί να απορρίψει το παράπονο.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. συλλέγει και διαχειρίζεται τα σχόλια το συντομότερο δυνατό. Εάν το παράπονο δεν έχει επιλυθεί σε 14 ημέρες, η ΟΠΑΠ Α.Ε. πληροφορεί τον Παίχτη για την ημερομηνία που θα απαντηθεί το σχόλιό του.

Ο Παίχτης μπορεί να ενημερωθεί για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το παράπονο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (18280*), δίνοντας τα προσωπικά του στοιχεία.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. συλλέγει όλα τα δεδομένα που αφορούν σε παράπονα (ακόμη και αυτά που έχουν απορριφθεί) για δύο έτη και αυτά αποστέλλονται και στην ΕΕΕΠ, μετά από αίτημα.

Διαφωνία με την ΟΠΑΠ Α.Ε. - Καταγγελίες

Μπορείτε να στείλετε όποια παράπονα έχετε και αφορούν την χρήση της Ιστοσελίδας και των παιχνιδιών μας επικοινωνώντας μαζί μας μέσω e-mail στο complaints@pamestoixima.gr και τηλεφωνικά στο 18280*.

Εάν όμως η διαφωνία δεν επιλύεται, μπορείτε να κάνετε καταγγελία στην ΟΠΑΠ Α.Ε.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα επεξεργάζεται καταγγελίες από Παίχτες σχετικά με την παροχή παιγνίων. Μία καταγγελία θα περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του Παίχτη και τους λόγους για τους οποίους εκφράζεται. Η καταγγελία μπορεί να απορριφθεί εάν δεν πληρούνται οι απαιτήσεις.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα επεξεργάζεται την καταγγελία το συντομότερο δυνατόν. Εάν η καταγγελία δεν διευθετηθεί εντός 14 ημερών, η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα ενημερώνει τον Παίχτη σχετικά με το πότε αναμένεται να λάβει τη σχετική απόφαση.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα αποθηκεύει τα έγγραφα που αφορούν καταγγελίες, συμπεριλαμβανομένων των εγγράφων σε περίπτωση απορριφθέντων καταγγελιών, για τουλάχιστον δύο έτη. Τα έγγραφα αυτά θα διαβιβάζονται κατόπιν αιτήσεως στην Ε.Ε.Ε.Π.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων και Ασφάλεια

Όλες οι προσωπικές πληροφορίες, τα περιεχόμενα της αίτησης εγγραφής και όλες οι υπόλοιπες εμπιστευτικές πληροφορίες του χρήστη οι οποίες έχουν σταλεί μέσω διαδικτύου είναι προστατευμένες από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας κρυπτογράφησης. Το Pamestoixima.gr θα επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα του Παίχτη μόνο για τους σκοπούς για τους οποίους συλλέγονται (βλέπε κείμενο συναίνεσης της προστασίας προσωπικών δεδομένων για marketing ενέργειες, στη φόρμα εγγραφής), δηλαδή για να παρέχονται στον Παίχτη online στοιχηματικές υπηρεσίες. Ο Παίχτης οφείλει να διατηρεί προσωπικά και να μην γνωστοποιεί στοιχεία που αφορούν τον λογαριασμό του και ιδιαίτερα τον Κωδικό Πρόσβασης (password). Αν υποπέσει στην αντίληψή σας οποιοδήποτε περιστατικό παραβίασης των προσωπικών σας δεδομένων αλλάξτε αμέσως τον Κωδικό Πρόσβασής σας και απευθυνθείτε στo support@opap.gr ή στο 18280*.

Cash Out

Είναι μια επιλογή όπου μπορείτε να διευθετήσετε/εξαργυρώσετε το στοίχημά σας πριν λήξει το παιχνίδι που έχετε παίξει.

Μόλις κάνετε σύνδεση στο λογαριασμό σας και τοποθετήσετε ένα στοίχημα, τότε θα έχετε την επιλογή του Cash Out, αν αυτό είναι διαθέσιμο για τις αγορές που έχετε επιλέξει. Πατώντας την επιλογή Cash Out, πάνω από το δελτίο σας στο δεξί μέρος, μια λίστα με όλα τα προσφερόμενα ποσά θα εμφανιστεί. Από εκεί μπορείτε να επιλέξετε ποιο στοίχημα θα εξαργυρώσετε.

Μόλις το αίτημα για Cash Out είναι επιτυχές, το προσφερόμενο ποσό θα επιστραφεί στο λογαριασμό σας άμεσα.

To Cash Out είναι διαθέσιμο για τόσο πριν την έναρξη όσο και κατά τη διάρκεια του ζωντανού στοιχηματισμού.

Όχι, το Cash Out είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές/αγώνες.

Το Cash Out είναι διαθέσιμο σε μονά αλλά και πολλαπλά στοιχήματα (δυάδες, τριάδες, τετράδες κτλ.). Επίσης, είναι διαθέσιμο και σε συστήματα, εκτός εάν ένα στοίχημα περιλαμβάνει κάποια αγορά που δεν προσφέρεται για Cash Out.

Το ποσό υπολογίζεται βάση του αρχικού ποσού στοιχηματισμού, την κατάσταση των διευθετημένων αγώνων (κερδισμένα ή χαμένα) και την τρέχουσα απόδοση των μη διευθετημένων γεγονότων που έχετε επιλέξει (σε περίπτωση πολλαπλού στοιχήματος). Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα επιστροφής μικρότερου ή μεγαλύτερου ποσού από το αρχικό ποντάρισμά σας.

Υπάρχει χρόνος αναμονής λίγων δευτερολέπτων μέχρι το στοίχημά σας να εξαργυρωθεί στην προσφερόμενη τιμή. Αν μια απόδοση έχει αλλάξει ή μια αγορά έχει ανασταλεί, τότε μια νέα προσφερόμενη τιμή θα εμφανιστεί για Cash Out.

Λογαριασμός Παίκτη & Νέα πλατφόρμα


ΓΕΝΙΚΕΣ

Όχι, το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης. Απλά κάνετε κλικ στην επιλογή "ΣΥΝΔΕΣΗ" και μετά στην επιλογή "ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ". Στη συνέχεια ακολουθήστε τις οδηγίες.

Η νέα πλατφόρμα του Pamestoixima.gr είναι πιο φιλική για τον χρήστη και προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες αποδόσεις, πλήθος στοιχηματικών επιλογών, πλούσιο Live Streaming, «Έξυπνο» Cash Out, νέα εφαρμογή για κινητά (Μobile App), επιβραβεύσεις και bonus για να γίνει το παιχνίδι ακόμα πιο συναρπαστικό.


ΣΥΝΔΕΣΗ

Θα χρειαστεί να αλλάξετε τoν κωδικό σας. Πατήστε αρχικά "ΣΥΝΔΕΣΗ", στη συνέχεια "ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ" και μετά ακολουθήστε τις οδηγίες.

Το όνομα χρήστη παραμένει το ίδιο. Στην περίπτωση όμως που περιέχει ελληνικούς χαρακτήρες, και επειδή η νέα μας πλατφόρμα δεν τους υποστηρίζει, δημιουργήσαμε για εσάς ένα νέο όνομα χρήστη και το οποίο σας κοινοποιήσαμε μέσω email. Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω chat, email ή καλώντας στο 18280*.

Ο λογαριασμός σας είναι πιθανότατα ανενεργός γιατί δεν έγινε η ταυτοποίηση των στοιχείων σας εντός 30 ημερών από την ημέρα εγγραφής σας. Για να τον ενεργοποιήσετε θα πρέπει να μας στείλετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά: α) Αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και β) Λογαριασμό τηλεφωνίας ή υπεύθυνη δήλωση. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω chat, email ή καλώντας στο 18280*.


ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

Για να δείτε το ιστορικό στοιχημάτων σας, ακολουθήστε τη διαδρομή Λογαριασμός > Ιστορικό Συναλλαγών > Στοιχήματα και στη συνέχεια "κατεβάστε" το pdf. Εκεί συμπεριλαμβάνονται και τα ανοικτά σας στοιχήματα.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα κέρδη από τα στοιχήματα που τοποθετήθηκαν πριν την αναβάθμιση της πλατφόρμας θα πιστωθούν στο λογαριασμό σας εντός 24 ωρών από τη στιγμή που θα διευθετηθούν ως νικητήρια. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Για να δείτε το ιστορικό των συναλλαγών και των στοιχημάτων σας, ακολουθήστε τη διαδρομή Λογαριασμός > Ιστορικό Συναλλαγών. Όλο το ιστορικό σας είναι διαθέσιμο σε μορφή pdf και μπορείτε να το κατεβάσετε κάνοντας κλικ στην αντίστοιχη επιλογή.

*Σύμφωνα με το ισχύον τιμολόγιο, οι κλήσεις από σταθερό δίκτυο ΟΤΕ στον πενταψήφιο Σύντομο Κωδικό, χρεώνονται με αστική χρονοχρέωση (0,1152€ το λεπτό πλέον Τέλος Σταθερής 5% και ΦΠΑ 24%). Οι κλήσεις από τηλέφωνα άλλων δικτύων σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας χρεώνονται με το εκάστοτε ισχύον τιμολόγιο, έτσι όπως το ορίζει ο κάθε πάροχος σταθερής ή, κινητής τηλεφωνίας.

ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ

ΜΕΛΟΣ

ΧΟΡΗΓΙΕΣ

ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ. Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΓΝΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 21 ΕΤΩΝ Η ΣΥΧΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΝΕΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΕΘΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ: 1114
Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση του browser σας.
Για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την τελευταία έκδοση του Google Chrome.